הצגת הלוגו בסביבת העבודה שלנו

אני רוצה להתחיל בסיפור קטן:

מדבקה הלוגו שלי מודבקת על מכוניתי ועל המכונית של עפר, בעלי.

לפני מספר ימים ניגש עופר לתקן פנצ'ר בגלגל ומיד אומר לו בעל המקום: "היית כאן בשבוע שעבר!".

בעלי, שיחיה, נלהב מכך שהאדון זכר אותו ענה לו: " נכון, כל הכבוד לך שזכרת אותי!"

"….. לא זכרתי אותך, זכרתי את הלוגו על האוטו שלך"………

משמע – מיתוג נכון הוא דבר חשוב מאוד וחשוב לא פחות הוא גם עובד. תייצרו לעצמכם לוגו "זכיר", מענין וכזה שיהיה מזוהה איתכם.

אז הרכב שלנו הוא אכן חלק בלתי נפרד מסביבת העבודה שלנו ולכן חשוב מאוד שהלוגו שלנו יופיע עליו כחלק בלתי נפרד מהנראות העסקית שלנו.

מסיבה זו חשוב שאזור העבודה שלנו ישקף אותנו. במיוחד כאשר מדובר במקום בו אנו נחשפים מול אנשים.

אז כמה חשיפה אנו צריכים לתת ללוגו?

לדעתי השאלה החשובה באמת היא לאו דווקא "כמה", אלא יותר "איך" ובאיזו דרך.

הכי נכון לנו – לא להיראות "מתאמצים". להגיש את הלוגו קדימה, כאילו החליק על משטח מבריק………ונעצר בדיוק לפני פניו של העומד מולנו. באלגנטיות ובשקט. דרך המוצרים שלנו, ע"י הפרטים העומדים על השולחן שלנו, כאילו, אבל רק כאילו לא ממש התכוונו.

בחירת צורת החשיפה של הלוגו תלויה לטעמי בסוג העבודה שלנו.

אם אנו בתחומי עיצוב מוצר, עיצוב גרפי, תחומי הדפוס השונים וכדומה אפשר לעשות כביכול "טסטים" על הלוגו, לחשוף ולהציג אותו בכל מיני אופנים, גדלים וצורות. גם לצד לוגו אחרים.

על גבי מוצרים שונים, כהדמיה לכרטיסים שונים ומגוונים, על גבי קליפ-בורדים שונים (ראו פרסום https://www.facebook.com/marybazondesign/posts/1398896170150784) ועוד כיד הדמיון הטובה.

בתחומי האימון למיניהם, החשיפה חייבת להיות מקצועית לחלוטין. משמע – לשלב את הלוגו בתעודות מקצועיות על הקיר, על גבי חומר מקצועי המונח על שלחן קבלה או שלחן המתנה וכד'.

מחד, אנו רוצים לדאוג שמראה הלוגו ישאר בזיכרונו של המבקר ומאידך חשוב שזה לא יראה מכוון מידי.

חשיפת הלוגו צריכה להיות דרך-אגבית, לא בצורה מתבלטת מידי ובצורה מאוד אלגנטית, על מנות לוודא שאנו לא יוצרים סוג של איום על המתאמן.

כמובן שכל האמור מעלה, חייב להתאים לאישיות שלנו – אחרת אין לזה כל ערך !

באופן אישי, בחדר העבודה החדש שלי, את הלוגו שלי …. אחשוף בהמשך. זו הפתעה.